مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-05سياسي

10 صبح پنجشنبه؛ قرائت زیارت اربعین به صورت خانوادگی در منازل


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: شورای هماهنگیی از مردم دعوت می کند همزمان راس ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 17 مهرماه مراسم قرائت زیارت اربعین را در منازل خود به صورت خانوادگی برگزار کنند.

- نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با ، برنامه هایی از قبل پیش بینی شده بود که منتفی شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: آنچه در ساعت 9 مطرح بود با هماهنگی با تمامی دستگاه های مرتبط انجام شده بود اما با محدودیت های دیروز بنا شد که ساعت 10 صبح این برنامه را داشته باشیم.

لطفی تصریح کرد: این برنامه از صدا و سیما هم به صورت زنده توسط مادحین پخش خواهد شد.

بعلاوه اینکه با تولیت های حرم های شریفین، آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه(س)، احمد بن موسی(ع) در شیراز و حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در ری، هماهنگ کردیم و از آنها خواسته شد در ساعت 10 صبح روز اربعین مراسم را با حضور مادحین داشته باشند تا شبکه های مختلف امکان پوشش متنوع را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مراسم روز پنجشنبه ساعت 10 صبح روز اربعین( پنجشنبه) از مأذنه مساجد، بقاع متبرکه و سیستم های صوتی راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 صبح پنجشنبه؛ قرائت زیارت اربعین به صورت خانوادگی در منازل

10 صبح پنجشنبه؛ قرائت زیارت اربعین به صورت خانوادگی در منازل