مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-05سياسي

مجازات های جایگزین حبس در بحران کرونا مورد توجه است


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با توجه به بحران شیوع کرونا مجازات های جایگزین حبس در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا حبیبی در جلسه شورای معاونان دادگاه های عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به تحریم های ظالمانه و طولانی مدت دشمنان که موجب ایجاد فشارهای اقتصادی بر اقشار آسیب پذیر جامعه شده است، اظهار داشت: امروز کشور بیش از گذشته نیازمند انسجام و یکدلی بین آحاد جامعه است و راه برون رفت از تنگناهای اقتصادی مدیریت هوشمندانه در مؤلفه های کلان اقتصادی است.

وی با پر اهمیت دانستن جایگاه دستگاه قضایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: دستگاه قضایی کشور همواره در مسیر حق گام برداشته و اکنون نیز با توجه به شرایط اقتصادی موجود برای تقویت بنیه اقتصادی کشور و تحقق جهش تولید از تمامی ظرفیت خود استفاده می کند.

رییس دستگاه قضایی استان ضمن تقدیر از عملکرد همکاران قضایی و اداری در راستای تحقق اهداف قوه قضایئه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در دستورالعمل های صادره از سوی ریاست معظم قوه قضاییه جهت کاهش ورودی پرونده ها باید به صورت جدی در تمام حوزه های قضایی استان پیگیری شود.

وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور استفاده حداکثری از نهادهای ارفاقی و جایگزین حبس بویژه پابند الکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات های جایگزین حبس در بحران کرونا مورد توجه است

مجازات های جایگزین حبس در بحران کرونا مورد توجه است