مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-05پزشكي

امسال 200 خانه بهداشت عشایری در کشور افتتاح می شود


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که تا پایان امسال 200 خانه بهداشت عشایری در کشور به بهره برداری می رسد.

- علیرضا رییسی بعدازظهر دوشنبه 14 مهر در آیین افتتاح خانه بهداشت سیار عشایری در منطقه چاه بید شهرستان پاسارگاد از توابع استان فارس افزود: یکی از ماندگارترین و عظیم ترین اقداماتی که در دولت تدبیر و امید انجام شد، مربوط به حوزه سلامت بود.

او ادامه داد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در مناطق روستایی کشور هر ماه بیش از 100 پروژه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افتتاح، تعمیر و یا تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با اشاره به جمعیت 22 میلیونی روستاییان و عشایر کشور، اظهار کرد: هیچ روستایی با جمعیت یک هزار نفر در کشور وجود ندارد که خانه بهداشت نداشته باشد.

رییسی اضافه کرد: همچنین برای بیش از یک میلیون عشایر کشور نیز برای نخستین بار در دولت تدبیر و امید، کانکس های سیار و چادر عشایر مجهز مانند خانه های بهداشت استاندارد، ایجاد شده است.

او با بیان اینکه امروز خانه بهداشت عشایری منطقه چاه بید شهرستان پاسارگاد به نمایندگی از 80 خانه بهداشت عشایری کشور به بهره برداری رسید، گفت: راه اندازی خانه بهداشت در نقاط عشایری و روستایی در کشور ما در دنیا بی نظیر است و امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 200 خانه بهداشت عشایری در کشور افتتاح می شود

امسال 200 خانه بهداشت عشایری در کشور افتتاح می شود