مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-05ورزشي

زیرساخت های هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی مناسب نیست


رییس سابق هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی با بیان اینکه زیرساخت های این هیات مناسب نیست، گفت: از مدیرکل ورزش وجوانان استان تقاضا کردم با برگزاری مجمع فوق العاده موافقت کند تا آبروی ورزش خراسان رضوی بیش از این نرود اما او مرا از اتاقش بیرون کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سابق هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی با بیان اینکه زیرساخت های این هیات مناسب نیست، گفت: از مدیرکل ورزش وجوانان استان تقاضا کردم با برگزاری مجمع فوق العاده موافقت کند تا آبروی ورزش خراسان رضوی بیش از این نرود اما او مرا از اتاقش بیرون کرد.

مجید محمدی فر در مجمع فوق العاده هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: با کسی دشمنی و رفاقت ندارم.

با توجه به دینی که به انقلاب اسلامی داشتم و با هدف کمک به جانبازان و معلولین، در هیات کار کردم اما یک روز اشتباه کردم و از سر دلسوزی به اتاق مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی رفتم.

وی ادامه داد: آن روز به آقای فتاحی گفتم با توجه به انتقاد رسانه ها و مشکلات اقتصادی مدیرکل قبلی و بازداشت وی، شخص شما بهتر است با این موضوع کنار آمده تا آبروی ورزش خراسان رضوی در کشور نرود و سابقه تخلف در خراسان رضوی بیش از این رقم نخورد و حرمت ورزشکاران خراسانی در افکار عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی مناسب نیست

زیرساخت های هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی مناسب نیست