مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 20:552020-10-05فناوري

زیرساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقاء یافت


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به توسعه پهنای باند اکثر مراکز روستایی در شهرستان سروآباد گفت: با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم و تامین نیازهای مخابراتی مشتریان، - زیر ساخت های شبکه دیتا در این شهرستان ارتقا یافته و تقویت شدند.

آزاد حکمت با بیان اینکه پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس ها و محصولات مخابراتی مستلزم تقویت و توسعه زیرساخت های لازم است اظهار کرد: به همین منظور و با هدف جلب رضایت مشتریان مخابراتی با سرمایه گذاری، نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و توسعه آنها ، زیرساخت شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافته است.

حکمت، برگردان UPLINK (پهنای باند اینترنت ودیتا) این شهرستان از مسیر مریوان به مسیر مرکز چمران سنندج، با تامین زیرساخت و لینک 1G را از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا اعلام و عنوان کرد: اجرای این پروژه موجب افزایش کیفیت و سرعت قابل توجه دیتا در شهرستان سروآباد شده است.

وی اجرای عملیات های فنی از جمله تغییر ارتباط روتر سروآباد و سوییچ مرکز از الکتریکال به اپتیکال که کمک بسیار موثری به افزایش سرعتِ دسترسی و پهنای باند داخلی خواهد نمود را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و خاطر نشان ساخت: رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های مختلف مخابراتی یکی از استراتژی های منطقه است که با بهره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقاء یافت

زیرساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقاء یافت