مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 21:102020-10-05سياسي

تکریم علما و روحانیون اهل سنت کردستان در اولویت قرار دارد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مسئله اول ما در استان کردستان وحدت و مسائل تقریبی است، گفت: تکریم علمای دینی یکی از اولویت های ما در دوران خدمت در استان کردستان بوده است.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مسئله اول ما در استان کردستان وحدت و مسائل تقریبی است، گفت: تکریم علمای دینی یکی از اولویت های ما در دوران خدمت در استان کردستان بوده است.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز( 14 مهرماه) در همایش منطقه ای ائمه جمعه و جماعت شهرستان های مریوان و سروآباد اظهار کرد: من در اولین بار سفر خود در 37 سال پیش به استان کردستان برای حضور در عملیات والفجر 4 بود که حرکت ما از خطه مریوان و دره شلیر به منطقه عملیاتی در آبان ماه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ما از طرف لشکر 27 تهران یک گروه 20 نفره شرکت کردیم که به جز پنج نفر مابقی در این عملیات به شهادت رسیدند، افزود: در این راستا ما با مردم شهرستان مریوان احساس قرابت می کنیم و استشمام بوی عطر شهدا در این شهرستان به ما سرمستی و سرخوشی می دهد.

حجت الاسلام پورذهبی با اعلام اینکه مردم چهل و دوسال پای انقلاب و نظام ایستاده اند، بیان کرد: در مقابل ایثارگری کسانی همچون ماموستا شیرزادی، امام جمعه مریوان که با تمام توان هم در مقابل ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم علما و روحانیون اهل سنت کردستان در اولویت قرار دارد

تکریم علما و روحانیون اهل سنت کردستان در اولویت قرار دارد