مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 03:352020-10-06فناوري

رنج اینترنت در روستای گردشگری کمردوغ/روزگار دانش آموزان شاد نیست


عدم دسترسی به اینترنت و تلفن همراه در روستاهای کهگیلویه شکاف طبقاتی را به آموزش مجازی کشانده است.

- خبرگزاری فارس کهگیلویه؛طیبه سادات سعادتی نیک؛ اگر چه در حوزه گازرسانی و برق دولت توجه ویژه به روستاها داشته و کمتر روستایی از نعمت این خدمات محروم مانده است اما شعار تأمین زیرساخت های ارتباطات در روستاها برای دسترسی به اینترنت هنوز رنگ عملی به خود نگرفته است و چه بسا روستاهایی که در نزدیکی شهر دهدشت مرکز شهرستان 130 هزار نفری حتی از آنتن دهی تلفن همراه هم محروم هستند.

در شرایطی که بحران کرونا امکان تحرک برای فعالیت آموزشی را از دانش آموزان و معلمان گرفته است اینترنت در روستاهای کهگیلویه از لیست خدمات حذف شده است.

  گویا تلفن همراه و اینترنت در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از ملزومات نیست و تنها دستاورد اپراتورهای تلفن همراه مشترکی است که هیچ وقت در دسترس نمی باشد تلفن همراه فاقد پوشش و در برخی نقاط دارای آنتن دهی ضعیف و عدم پوشش اینترنتی در روستاها از معضلاتی است که بارها رسانه ای هم شد اما گوش هیچ مسؤولی بدهکار مطالبه مردم نبوده است.

محرومیت از اینترنت در روزهایی که شیوع کرونا زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و لازم است بسیاری از کارها از طریق اینرنت انجام شود تا مراجعه حضوری کمتر شود اما در دسترس نبودن این مهم داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج اینترنت در روستای گردشگری کمردوغ/روزگار دانش آموزان شاد نیست

رنج اینترنت در روستای گردشگری کمردوغ/روزگار دانش آموزان شاد نیست