مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-06دانش

مصاحبه مجازی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ایلام از 16 مهرماه برگزار می شود


مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری مصاحبه آزمون دکتری سال 99 این دانشگاه گفت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: با توجه به درخواست های مکرر داوطلبانی که موفق به شرکت در مصاحبه حضوری آزمون دکتری سال 99 این دانشگاه نشدند، این مصاحبه به صورت مجازی از 16 تا 20 مهرماه برگزار می شود.

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری مصاحبه آزمون دکتری سال 99 این دانشگاه گفت: با توجه به تماس ها و درخواست های مکرر داوطلبان و با در نظر گرفتن تداوم شیوع ویروس کرونا در کشور، دانشجویانی که موفق به شرکت در مصاحبه حضوری دانشگاه نشدند، مصاحبه مجازی آنان از 16 تا 20 مهرماه برگزار می شود.

نعمتی افزود: تمامی متقاضیان می توانند پس از تماس با کارشناس دانشکده مربوط به رشته خود، از زمان و ساعت برگزاری این مصاحبه مطلع شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اظهار کرد: داوطلبان برای حضور در این مصاحبه مجازی باید به سامانه ثبت نام آزمون مصاحبه دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه به نشانی https://reg.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه مجازی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ایلام از 16 مهرماه برگزار می شود

مصاحبه مجازی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ایلام از 16 مهرماه برگزار می شود