مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-06سياسي

سلیمی: اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در فصل پاییز دوچندان است


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به محدود بودن تعداد بیمارستان های کشور و بالا رفتن آمار مراجعین به بیمارستان ها اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به قبل دو چندان است.

- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به محدود بودن تعداد بیمارستان های کشور و بالا رفتن آمار مراجعین به بیمارستان ها اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به قبل دو چندان است.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت توجه جدی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: از آنجا که ما امروز در فصل پاییز قرار داریم و در این فصل با بیماری هایی نظیر آنفلوآنزا و سرماخوردگی نیز درگیر می شویم و همچنین سردی هوا نیز می تواند منجر به شیوع بیشتر این بیماری ها شود اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در این فصل دو چندان می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به این که تعداد بیمارستان های ما در کشور محدود است و آمار مراجعین به بیمارستان ها بالا رفته است رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به قبل دو چندان حائز اهمیت است، اظهار کرد: تاکنون هیچ درمان و واکسن اصلی که به تایید سازمان بهداشت جهانی رسیده باشد برای این بیماری کشف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در فصل پاییز دوچندان است

سلیمی: اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در فصل پاییز دوچندان است