مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-06بين الملل

درخواست بشار جعفری برای توقف فشارها بر سوریه با اهرم پرونده شیمیایی


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل از سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی خواست در برابر فشارهایی که از سوی غرب با اهرم فشار پرونده شیمیایی بر این کشور و همپیمانان آن اعمال می شود، - نماینده دائم سوریه در سازمان ملل از سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی خواست در برابر فشارهایی که از سوی غرب با اهرم فشار پرونده شیمیایی بر این کشور و همپیمانان آن اعمال می شود، تسلیم نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل امروز (سه شنبه) در جلسه شورای امنیت بار دیگر به نمایندگی از کشورش از اعضای این سازمان خواست در راستای مقابله با سیاسی کاری هایی که متوجه عملکرد این سازمان شده و معایب بزرگی که می تواند به جایگاه و اعتبار این سازمان ضربه بزند، تلاش کنند.

الجعفری در ادامه اظهار کرد: برخی حاکمیت های غربی از اعتراف به این واقعیت ثابت شده سرباز می زنند که سوریه به تمامی تعهدات خود برگرفته از توافقنامه منع گسترش سلاح های شیمیایی پایبند بوده و تمامی انبارهای آن را از سال 2014 از بین برده است.

الجعفری افزود: آن حاکمیت ها بر موضعگیری های خصمانه خود علیه سوریه اصرار داشته و به سرپوش گذاشتن بر جنایات تروریست ها از جمله استفاده آنها از سلاح های شیمیایی و گازهای سمی علیه غیرنظامیان در سوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بشار جعفری برای توقف فشارها بر سوریه با اهرم پرونده شیمیایی

درخواست بشار جعفری برای توقف فشارها بر سوریه با اهرم پرونده شیمیایی