مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-06سياسي

بهره مندی 3 هزار و 390 نفر از طرح تابستانی «شوق رویش»هلال احمر


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 3 هزار و 390 نفر از اعضای جوانان هلال احمر این استان از برنامه های طرح تابستانی «شوق رویش» به صورت مجازی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اوقات فراغت  بخش مهمی در زندگی به شمار می رود که نداشتن برنامه مناسب برای گذراندن اوقات فراغت، سایر جنبه های زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی تاکید کرد: توجه به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برای شناخت نیازها و رفع آنها، همچنین برنامه ریزی درست برای گذراندن آن موجب بروز خلاقیت، نوآوری توام با تفکر می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به همین منظور تابستان امسال به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان عضو هلال احمر طرح شوق رویش به صورت مجازی برگزار شد.

میرزایی با بیان اینکه در این طرح 3 هزار و 390 نفر از جوانان مشارکت کرده اند، ادامه داد: این طرح شامل پویش ها، جشنواره ها، کلاس های آموزش غیرحضوری، برنامه و طرح های ابتکاری، مسابقه، طرح قرار مهرمهربانی(اهدای خون) بود.

 وی افزود: از این تعداد شرکت کنندگان یک هزار و 820 نفر از خانم ها و یک هزار و 570 نفر از جوانان آقا عضو هلال احمر بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 3 هزار و 390 نفر از طرح تابستانی «شوق رویش»هلال احمر

بهره مندی 3 هزار و 390 نفر از طرح تابستانی «شوق رویش»هلال احمر