مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-06پزشكي

خدابنده در وضعیت هشدار قرار گرفت


فرماندار خدابنده با اشاره به وضعیت کرونا در این شهرستان، گفت: وضعیت نارنجی را رد کردیم و از دیروز (14 مهرماه) محدودیت ها مجددا در این منطقه اعمال می شود.

- ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده با اشاره به وضعیت کرونا در این شهرستان، گفت: وضعیت نارنجی را رد کردیم و از دیروز (14 مهرماه) محدودیت ها مجددا در این منطقه اعمال می شود.

ایوب بیگدلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موج سوم شیوع بیماری کرونا در استان و قرار گرفتن سه شهر در وضعیت قرمز، اظهار کرد: شهرستان خدابنده وضعیت نارنجی را رد کرد و اکنون در وضعیت هشدار قرار گرفت که از دیروز همه محدودیت ها مجددا اعمال می شود.

وی با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهرستان تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل ها توسط مردم 75 درصد، میزان استفاده از ماسک را 70 درصد و رعایت پروتکل ها توسط کسبه را 80 درصد اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه نظارت ها به صورت روزانه در خدابنده صورت می گیرد، عنوان کرد: اعضای این بازرسی ها متشکل از معاون سیاسی فرماندار، شبکه بهداشت، اصناف و صمت است که به صورت مستمر برای کنترل این بیماری، بازرسی ها در شهر انجام می شود.

بیگدلی با بیان اینکه شهرستان خدابنده از دیروز در وضعیت هشدار قرار گرفت، اظهار کرد: مدارس شهر قیدار به مدت دو هفته به صورت مجازی به فعالیت های خود ادامه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدابنده در وضعیت هشدار قرار گرفت

خدابنده در وضعیت هشدار قرار گرفت