مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-06دانش

نگاه توحید محور لازمه حکومت و مدیریت صحیح است


دانشجوی رشته علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از رساله دکتری خود با عنوان «تحلیل گفتمان نامه های امام علی(ع) به کارگزاران جهت ارائه الگوی مطلوب مدیریت با تاکید بر مهارت های ارتباطی» دفاع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شرق تهران، سیده مریم موسویان، دانشجوی رشته علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از رساله دکتری خود با عنوان تحلیل گفتمان نامه های امام علی(ع) به کارگزاران جهت ارائه الگوی مطلوب مدیریت با تاکید بر مهارت های ارتباطی دفاع کرد.

جلسه دفاع موسویان با راهنمایی لیلا نیرومند و مشاوره نازنین ملکیان و ماندانا صنیعی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار شد.

  داوری این رساله را امیدعلی مسعودی و حبیب صبوری و همچنین میر اسماعیلی بر عهده داشتند.

مسئله اصلی این رساله، اهمیت مدیریت و  نیاز همیشگی جوامع بشری به این امر مهم است که پیش نیاز هرگونه تلاش برای پیشرفت کشورها محسوب می شود و بی توجهی به این مسئله می تواند به تضییع منابع عمومی و حتی از هم گسیختگی جوامع منجر شود.

بنابراین استخراج الگوها و مدل های مدیریت اسلامی، دغدغه ای است که در طول سالیان اخیر بسیاری از پژوهشگران را به سمت مطالعات تاریخی، تطبیقی کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه توحید محور لازمه حکومت و مدیریت صحیح است

نگاه توحید محور لازمه حکومت و مدیریت صحیح است