مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-06سياسي

انجام 110 مورد نظارت و پایش بر واحدهای مولد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام


رییس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر گفت: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این اداره با اولویت کنترل وکاهش بوی نامطبوع مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و شهرک واوان برنامه ریزی و اجرایی شده است.

- رییس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر گفت: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این اداره با اولویت کنترل وکاهش بوی نامطبوع مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و شهرک واوان برنامه ریزی و اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا الهه بیگی اظهار کرد: در نیمه اول سال جاری به منظور بررسی عملکرد واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی 463 واحد مختلف تحت پایش قرار گرفت که از این بین بیش از 110 مورد نظارت و پایش بر واحدهای مولد بوی نامطبوع مستقر در مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بوده است و نتیجه این پایش ها صدور 136 فقره اخطاریه به واحدهای آلاینده آب، خاک و هوا بوده است و دو واحد غیر مجاز نیز جمع آوری و منتقل شدند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه در شش ماه گذشته 105 مورد استعلام جهت احداث و بهره برداری واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مختلف به اداره حفاظت محیط زیست واصل و بررسی شده است، گفت: از این تعداد با پنج تقاضا به دلیل مغایرت با ضوابط استقرار ملاک عمل سازمان محیط زیست و قوانین جاری مخالفت شده است و واحدهایی که با استعلام آن ها موافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 110 مورد نظارت و پایش بر واحدهای مولد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام

انجام 110 مورد نظارت و پایش بر واحدهای مولد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام