مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-06سياسي

هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان البرز ساخته می شود


مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز به انعقاد تفاهم نامه با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان البرز ساخته شود همچنین انعقاد تفاهم نامه دیگری نیز در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، ظهر امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه معتقدهستم برای تک تک لحظات شغلی با برنامه ریزی باید پیش رفت، گفت: سه اصل برنامه محوری، مدرسه محوری و مشارکت محوری در دستور آموزش و پرورش استان البرز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بدون مشارکت و همفکری هیچ اقدامی به نتیجه قابل قبول نخواهد رسید، اظهار کرد: آموزش و پرورش به دور از افراط و تفریط و سیاست زدگی می تواند به نتیجه معقول و قابل قبولی دست پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد:  سند تحول بنیادی به عنوان محوری ترین اقدامی است که باید طبق نیاز و ظرفیت استان به روز و عملیاتی شود، در این راستا دغدغه های  متفاوت را بررسی و گزارش عملکرد ارائه خواهیم داد.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه در کنکور رتبه های خوبی توسط متقاضیان البرز کسب شده است، یادآور شد: در آزمون های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان البرز ساخته می شود

هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان البرز ساخته می شود