مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-06پزشكي

سیزدهمین اهدای زندگی امسال را بانوی ابهری تقبل کرد


مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: سیزدهمین اهدای عضو انجام شده، امسال با اهدای یک ارگان حیاتی بانوی ابهری به ثبت رسید.

- ایسنا/زنجان مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: سیزدهمین اهدای عضو انجام شده، امسال با اهدای یک ارگان حیاتی بانوی ابهری به ثبت رسید.

شهریار امام وردی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با سیزدهمین اهدای عضو انجام شده امسال، اظهار کرد: مرحومه نیکی ملکی، 49 ساله به علت سکته مغزی از شهرستان ابهر به بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان منتقل شده بود.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحومه، اقدامات لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد، افزود: با کسب رضایت از خانواده، پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج، بیمار روز گذشته (14 مهرماه) برای اهدای ارگان ها به بیمارستان سینای تهران منتقل و این عمل خداپسندانه انجام شد.

این مسئول در رابطه با ارگان های حیاتی اهدا شده در سیزدهمین اهدای عضو سال جاری زنجان، تصریح کرد: کبد مرحومه نیکی ملکی به بیمار نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه هر مورد مرگ مغزی می تواند یک تا هشت بیمار نیازمند پیوند عضو را از مرگ نجات دهد، ادامه داد: گفتنی است طبق بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین اهدای زندگی امسال را بانوی ابهری تقبل کرد

سیزدهمین اهدای زندگی امسال را بانوی ابهری تقبل کرد