مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-06اقتصادي

روند کاهشی نرخ دلار و سکه ادامه می یابد


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: روند کاهشی نرخ سکه و دلار به احتمال قوی در روزهای آینده ادامه می یابد، اما مشخص نیست این روند کاهشی، - ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: روند کاهشی نرخ سکه و دلار به احتمال قوی در روزهای آینده ادامه می یابد، اما مشخص نیست این روند کاهشی، تداوم بلند مدت داشته باشد و در کل قابل پیش بینی دقیق نیست.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص کاهش نرخ ارز و سکه در دو روز گذشته و اینکه آیا این روند کاهش ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: بالا رفتن لجام گسیخته نرخ دلار و سکه در یک ماه گذشته منطبق با هیچ منطق و اصول اقتصادی نیست و تنها حباب است که برای مدتی ایجاد می شود و دلالانی که در این مسیر در حال فعالیت هستند موجب بالا رفتن نرخ ارز و طلا می شوند و سودهای کلانی به جیب می زنند.

وی افزود: برای حل مشکل نرخ بالای طلا و ارز بانک مرکزی باید یک برنامه جامع و کامل را تدوین کند و پشتوانه های ارزی کشور را افزایش دهد.

بانک مرکزی تمام تلاش خود را انجام می دهد و دولت هم در پی آن است که قیمت ها را در بازار طلا و ارز منطقی کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش نرخ طلا و ارز روی افزایش قیمت تمام محصولات تأثیر زیادی دارد، گفت: مردم با این وضعیت برای تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی نرخ دلار و سکه ادامه می یابد

روند کاهشی نرخ دلار و سکه ادامه می یابد