مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-06پزشكي

وبینار «بیماری های انگلی گرمسیری» برگزار می شود


دانشجویی انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در سومین جلسه از سلسله سخنرانی های دانشجویی خود، وبینار «بیماری های انگلی گرمسیری» را برگزار می کند.

- انجمن علمی ـ دانشجویی انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در سومین جلسه از سلسله سخنرانی های دانشجویی خود، وبینار بیماری های انگلی گرمسیری را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، بیماری گرمسیری به یک بیماری یا نارسایی گفته می شود که در مناطق گرمسیری یا نیمه گرمسیری شایع باشد.

احتمال شیوع این دسته از بیماری ها در مناطق معتدل بسیار کمتر است، بدین سبب که در فصول سرد جمعیت حشرات به دلیل خواب زمستانی کنترل می شود.

بیشتر بیماری های گرمسیری به دلیل گزیدگی توسط حشرات ناقل انگل، ویروس و باکتری منتقل می شوند و عفونت انگلی زمانی رخ می دهد که انگل ها رشد و تکثیر یابند یا به اعضای بدن انسان حمله کنند که باعث می شود میزبان آن ها بیمار شود.

اِپیدمیولوژی، تشخیص و درمان، پیشگیری و کنترل بیماری های انگلی گرمسیری، بیماری های انگلی گرمسیری منطقه توسط ناقلین، بیماری های انگلی گرمسیری نادیده گرفته شده، داروهای ضدانگل های گرمسیری و مقاومت دارویی و واکسن ها از جمله مباحث و سرفصل های این وبینار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «بیماری های انگلی گرمسیری» برگزار می شود

وبینار «بیماری های انگلی گرمسیری» برگزار می شود