مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-06اقتصادي

قانون ترک فعل بیخ گوش مدیران کم کار


نماینده مردم زنجان و طارم علیا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال قانون گذاری قانون ترک فعل برای مدیران کم کار و غیرپاسخ گو هستیم.

- مصطفی طاهری ظهر امروز (15 مهرماه) در نشست خبری که در سالن شهید شهریاری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در کشور با چالش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، منطقه ای و بین المللی مواجه هستیم و دغدغه اصلی همه، معیشت و مشکلات اقتصادی است، این در حالی است که نرخ ارز به کانال 30 هزار تومان رسیده و افزایش سرسام آور قیمت ها آشفتگی در بازار ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید در مجلس دو اقدام در حوزه اقتصاد و معیشت انجام دهیم، عنوان کرد: یکی از اقدامات به رویکردهای کوتاه مدت برای اقشار آسیب پذیر مربوط می شود و در این بین باید رویکردهای بلندمدت و میان مدت برای مقاوم سازی اقتصاد داشته باشیم تا در مقابل تحریم ها و چالش ها کمترین تکانه را داشته باشیم که طرح تولید یک میلیون مسکن در سال و مالیات بر عایدی سرمایه، از جمله این برنامه ها است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، بحث نظارت را یکی از اولویت های مجلس یازدهم دانست و گفت: نظارت جامع و هوشمند یکی از برنامه های نمایندگان است تا قبل از وقوع مشکل جلوی آن گرفته شود و بحث سئوال و کارت زرد دادن و سایر موارد در خلال آن انجام خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون ترک فعل بیخ گوش مدیران کم کار

قانون ترک فعل بیخ گوش مدیران کم کار