مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-06فناوري

زیر ساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافت


زیر ساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافت و تقویت شد.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به توسعه پهنای باند اکثر مراکز روستایی در شهرستان سروآباد اظهار کرد: با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم و تامین نیازهای مخابراتیِ مشتریان، زیر ساخت های شبکه دیتا در این شهرستان ارتقا یافته و تقویت شدند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس ها و محصولات مخابراتی مستلزم تقویت و توسعه زیرساخت های لازم است، بیان کرد: به همین منظور و با هدف جلب رضایت مشتریان مخابراتی با سرمایه گذاری، نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و توسعه آنها، زیرساخت شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافته است.

وی، برگردان UPLINK (پهنای باند اینترنت ودیتا) این شهرستان از مسیر مریوان به مسیر مرکز چمران سنندج، با تامین زیرساخت و لینک 1G را از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا اعلام کرد و گفت: اجرای این پروژه موجب افزایش کیفیت و سرعت قابل توجه دیتا در شهرستان سروآباد شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: اجرای عملیات های فنی از جمله تغییر ارتباط روتر سروآباد و سوییچ مرکز از الکتریکال به اپتیکال که کمک بسیار موثری به افزایش سرعتِ دسترسی و پهنای باند داخلی خواهد کرد از دیگر اقدامات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافت

زیر ساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافت