مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-06فناوري

زیر ساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافت


با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم و تأمین نیازهای مخابراتیِ مشتریان، زیر ساخت های شبکه دیتا در این شهرستان ارتقا یافته و تقویت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس ها و محصولات مخابراتی مستلزم تقویت و توسعه زیرساخت های لازم است، اظهار کرد: به همین منظور و با هدف جلب رضایت مشتریان مخابراتی با سرمایه گذاری، نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و توسعه آنها، زیرساخت شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافته است.

وی (برگردان UPLINKپهنای باند اینترنت و دیتا) این شهرستان از مسیر مریوان به مسیر مرکز چمران سنندج، با تأمین زیرساخت و لینک G1 را از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا اعلام کرد و افزود: اجرای این پروژه موجب افزایش کیفیت و سرعت قابل توجه دیتا در شهرستان سروآباد شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اجرای عملیات های فنی از جمله تغییر ارتباط روتر سروآباد و سوییچ مرکز از الکتریکال 00 به اپتیکال که کمک بسیار مؤثری به افزایش سرعتِ دسترسی و پهنای باند داخلی خواهد کرد را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و ادامه داد: رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های مختلف مخابراتی یکی از استراتژی های منطقه است که با بهره گیری از دانش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافت

زیر ساخت های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافت