مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-06اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی دو طرح توسعه صنعتی در سیرجان


عملیات اجرایی دو طرح توسعه صنعتی با حضور استاندارکرمان و مسؤولان استانی در جهان فولاد سیرجان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، محمدجواد فدایی در حاشیه آغاز دو طرح توسعه صنعتی در این شهرستان اظهار داشت: در اجرای طرح های توسعه آهن و فولاد در این منطقه پروژه آهن اسفنجی با  ظرفیت1.

7میلیون تن در سال و و طرح کارخانه ذوب و تولید شمش با ظرفیت 1.

2 میلیون تن شمش در سال امروز عملیات اجرایی شان آغاز شد که نقش مهمی در تولید و تکمیل زنجیره تولید فولاد در استان و کشور دارد.

استاندار کرمان افزود: این طرح ها با اعتبار 5 هزار میلیارد تومان و 150 میلیون یورور از سرمایه گذاری گل گهر، جهان فولاد و مس سرچشمه به انجام می رسد و نکته حائز اهمیت این طرح ها این است که اشتغال پایداری برای جوانانی دارد که در پروژه های دیگر مشغول بودند و حالا آن طرح ها به بهره برداری رسیدند و این کارگران و مهندسان در این دو پروژه بزرگ به کار خود ادامه می دهند و از بیکاری شان جلوگیری می شود.

کمبود 10 میلیون تن آهن اسفنجی برای تکمیل زنجیره فولاد در کشور  شهباز حسن پور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: تصمیم گیری و تصمیم سازی مهندسان معادن و جوانان موجب شد تا امروز شاهد عملیات اجرایی طرح هایی باشیم تا زنجیره فولاد در منطقه تامین شود و در حال حاضر 10 میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی دو طرح توسعه صنعتی در سیرجان

آغاز عملیات اجرایی دو طرح توسعه صنعتی در سیرجان