مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 17:352020-10-06سياسي

دادستان ورامین: عده ای سود جو در «خیرآباد» به سوداگری و زمین خواری مبادرت کردند


عده ای سود جو با سوء استفاده از شرایط موجود در این منطقه اقتصادی، به سوداگری، زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی مبادرت کردند که قطعا دادستانی با آنهابرخورد قاطع وقانونی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، ظهر امروز جلسه رفع موانع تولیدشهرستان ورامین با حضور دکتر میثم زالی دبیر ستاد رفع موانع تولید کشور، مقدس بازرس ویژه ورییس کارگروه قضایی دادگستری استان تهران ، سروش دبیر حفظ حقوق بیت المال، امام جمعه موقت، فرماندار، رییس دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب، رییس اداره اطلاعات، رییس اداره صمت و اعضای کارگروه رفع موانع تولید در محل دفتر دادستان ورامین برگزار شد.

این جلسه در راستای بررسی مشکلات و موانع تولید واحدهای تولیدی و بررسی  تخلفات احتمالی مربوط به شهرک صنعتی خیرآباد، کارخانه شیر وارنا، کارخانه قند ورامین و توقف حکم خلع ید پارک آزادگان  جهت رسیدگی و تصمیمات عملی و اجرایی به منظور رفع مشکلات موجود اتخاذ و مورد تصویب قرار گرفت.

  علیرضا شمس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین در این جلسه  اظهار کرد: در شهرک صنعتی خیر آباد عده ای در حال تولید و اشتغال زایی هستند که مورد حمایت کامل دستگاه های اجرایی و قضایی قرار دارند ولی عده ای سود جو با سوء استفاده از شرایط موجود در این منطقه اقتصادی، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ورامین: عده ای سود جو در «خیرآباد» به سوداگری و زمین خواری مبادرت کردند

دادستان ورامین: عده ای سود جو در «خیرآباد» به سوداگری و زمین خواری مبادرت کردند