مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 01:152020-10-06ورزشي

صعود نادال در روز شگفتی سازی تنیسورهای آرژانتینی


در روزی که مرد شماره دو جهان توانست به نیمه نهایی رولان گاروس صعود کند دیگو شوارتسمن و نادیا پودوروسکا شگفتی ساز شدند و برای نخستین بار در جمع چهار تنیسور برتر گرند اسلم قرار گرفتند.

- در روزی که مرد شماره دو جهان توانست به نیمه نهایی رولان گاروس صعود کند دیگو شوارتسمن و نادیا پودوروسکا شگفتی ساز شدند و برای نخستین بار در جمع چهار تنیسور برتر گرند اسلم قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهمین روز تنیس رولان گاروس با شگفتی و درخشش تنیسورهای آرژانتینی همراه شد.

در نخستین دیدار بخش مردان دیگو شوارتسمن برابر دومینیک تیم قرار گرفت و در یک رقابت تماشایی 3 بر 2 مرد شماره سه جهان را شکست داد تا برای نخستین بار به نیمه نهایی گرند اسلم صعود کند.

پیش از شروع این دیدار انتظار می رفت رقابت نزدیکی بین دو تنیسور دیده شود اما کمتر کسی تصور می کرد تقابل بخت سوم و دوازدهم قهرمانی پنج ساعت و هشت دقیقه طول بکشد.

در ست نخست بازی برابر بود و در حالی که به نظر می رسید تیم برنده باشد شوارتسمن توانست نتیجه را برابر کند و در تای بریک با قاطعیت 7 بر یک حریف اتریشی اش را شکست دهد.

در ست دوم رالی های جذاب دو تنیسور بارها دیده شد.

این بار تنیسور آرژانتینی فرصت خیلی خوبی برای 2 بر صفر کردن نتیجه داشت اما تیم با یک بریک شرایط را به نفع خود کرد و با پیروزی 7 بر 5 نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود نادال در روز شگفتی سازی تنیسورهای آرژانتینی

صعود نادال در روز شگفتی سازی تنیسورهای آرژانتینی