مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-07سياسي

پیشرفت 70 درصدی نیروگاه زباله سوز ساری


پروژه بزرگ نیروگاه زباله سوز ساری که یکی از حیاتی ترین پروژه ها در مرکز استان بوده با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در یکسال اخیر برخوردار شده و مراحل اجرایی ساخت آن به عنوان مهم ترین پروژه شهرداری در مرکز مازندران تسریع و روند رو به رشد گرفته است.

- ایسنا/مازندران شهردار ساری گفت: پروژه بزرگ نیروگاه زباله سوز ساری که یکی از حیاتی ترین پروژه ها در مرکز استان بوده با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در یکسال اخیر برخوردار شده و مراحل اجرایی ساخت آن به عنوان مهم ترین پروژه شهرداری در مرکز مازندران تسریع و روند رو به رشد گرفته است.

عباس رجبی در هفتاد و هشتمین جلسه شورای شهر ساری با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با بیان اینکه حفظ منافع مردم و پیگیری خواسته ها و مطالبات بر حق آنها در اولویت فعالیت های شهرداری است، به بدهی 1000 میلیاردی شهرداری به مردم و پیمانکاران اشاره کرد و گفت: بیش از 1000 میلیارد تومان بدهی از سال 92 بر دوش شهرداری بود؛ اما از سال 98 تا 99 پرداخت نشده و باقی مانده است.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان همچنان اولویت نخست شهرداری است، تصریح کرد:می توانستیم با همین مبالغ پرداختی پروژه های جدید در شهر تعریف کنیم اما رفع گره های موجود در کار و امور مردم و نیز پرداخت بدهی های معطل مانده سال های پیش پیمانکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی نیروگاه زباله سوز ساری

پیشرفت 70 درصدی نیروگاه زباله سوز ساری