مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 05:502020-10-07بين الملل

میشل اوباما: ترامپ نژادپرست است و ترس و سردرگمی در ذهن آمریکایی ها می کارد


دونالد ترامپ «نژادپرست» است و «ترس و سردرگمی» در ذهن آمریکایی ها می کارد.

این سخنانی بود که روز سه شنبه از سوی میشل اوباما، بانوی اول پیشین آمریکا بیان شد؛ - دونالد ترامپ نژادپرست است و ترس و سردرگمی در ذهن آمریکایی ها می کارد.

این سخنانی بود که روز سه شنبه از سوی میشل اوباما، بانوی اول پیشین آمریکا بیان شد؛ آنهم در زمانی که کمتر از یک ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، خانم اوباما در پیامی ویدئویی با اشاره به موج تظاهرات علیه خشونت پلیس در آمریکا که دونالد ترامپ آن را تروریسم داخلی خوانده، گفت: کاری که رییس جمهور انجام می دهد کاملاً اشتباه و از نظر اخلاقی نادرست و نژادپرستانه است .

تظاهرات ضد نژادپرستی در آمریکا که با مرگ جورج فلوید آغاز و گاه به آشوب کشیده شده، اکنون با مداخله شبه نظامیان راست افراطی به بحرانی جدی در این کشور تبدیل شده است.

جورج فلوید، مرد سیاهپوست 46 ساله ای بود که 25 ماه مه پس از باقی ماندن به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه زیر زانوی یک پلیس سفیدپوست در شهر مینیاپولیس آمریکا جان باخت.

خانم اوباما در این پیام ویدئویی با اشاره به اینکه تاکنون تنها بخش کوچکی از اعتراضات به خشونت کشیده شده خواستار بسیج همگان برای حمایت از جو بایدن، به عنوان رهبری که قلب، تجربه و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل اوباما: ترامپ نژادپرست است و ترس و سردرگمی در ذهن آمریکایی ها می کارد

میشل اوباما: ترامپ نژادپرست است و ترس و سردرگمی در ذهن آمریکایی ها می کارد