مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-07اجتماعي

فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» منتشر شد


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از انتشار فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» با تأکید بر بهداشت فردی و اجتماعی و نمایش مجاهدت مدافعان سلامت خبر داد.

- رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از انتشار فراخوان طراحی تمبر با محوریت سپید بالان با تأکید بر بهداشت فردی و اجتماعی و نمایش مجاهدت مدافعان سلامت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسفندیار ضیایی صبح چهارشنبه در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فراخوان تأکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و نگاه ویژه به پرورش استعدادهای آینده سازان و بهره مندی از ظرفیت ها و خلاقیت های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایش هر چه بهتر فداکاری و ازخودگذشتگی جهادگران عرصه سلامت کشور است.

وی افزود: بهداشت فردی و اجتماعی فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمانی و چگونگی پاس داشت سلامت فردی و اجتماعی ، از موضوع های محوری این فراخوان است که همزمان با هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست، برای مخاطبان گروه های سنی 7 تا 11 سال، 11 تا 14 سال، 15 تا 18 و 19 سال به بالا، منتشر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به اینکه این فراخوان با همکاری اداره کل پست گیلان انجام می شود، گفت: داشتن کیفیت تصویر حداقل 300 dpi و برخوردار از مفاهیم بصری و قابلیت اندازه گذاری 5 در 5 سانتیمتر، از شرایط شرکت در مسابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» منتشر شد

فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» منتشر شد