مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-07پزشكي

ابتلای فقیه سلطانی و تمام خانواده اش به کرونا


باور کنید از زمان شیوع کرونا خانواده من هیچکدام پایشان را از خانه بیرون نگذاشتند و من هم که به دلیل کار مجبور به خروج از خانه بودم به خوبی نکات بهداشتی را رعایت می کردم اما در نهایت کرونا وارد خانواده ما شد.

- جی پلاس ، فقیهه سلطانی پیرامون ابتلای خود به بیماری کرونا گفت: متاسفانه چندی پیش خودم و تمام خانواده ام به بیماری کرونا مبتلا شدیم، خدا را شکر که به نوع خفیف این بیماری دچار شده و درمان شدیم و من این روزها در خانه دوره قرنطینه خود را می گذارنم.

میزان نوشت: وی بیماری کرونا را یک بیماری جدی و خواند و اظهار کرد: باور کنید از زمان شیوع کرونا خانواده من هیچکدام پایشان را از خانه بیرون نگذاشتند و من هم که به دلیل کار مجبور به خروج از خانه بودم به خوبی نکات بهداشتی را رعایت می کردم اما در نهایت کرونا وارد خانواده ما شد و همگی درگیر شدیم، می خواهم بگویم که این بیماری بسیار مسری و خطرناک است و ما موظفیم که به خاطر عزیزانمان آن را جدی بگیریم.

بازیگر فیلم سینمایی صورتی در همین راستا ادامه داد: من طی روزهایی که بیمارستان بودم از ته دل ناراحت کادر درمان بودم که همگی ماه ها درگیر درمان بیماران بودند، آنها تلاش و زحمات بسیاری انجام می دهند و انصاف نیست که به دلیل کم توجهی ما به مسائل بهداشتی تا این حد تحت فشار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای فقیه سلطانی و تمام خانواده اش به کرونا

ابتلای فقیه سلطانی و تمام خانواده اش به کرونا