مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-07سياسي

برگزاری مسابقه طراحی تمبر با محوریت «سپیدبالان»


مدیرکل کانون پروشر فکری گیلان گفت: همزمان با هفته ملی کودک فراخوان طراحی تمبر شخصی «سپیدبالان» با همراهی پست استان منتشر شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پروشر فکری گیلان گفت: همزمان با هفته ملی کودک فراخوان طراحی تمبر شخصی سپیدبالان با همراهی پست استان منتشر شد.

اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران، از انتشار فراخوان طراحی تمبر با محوریت سپیدبالان خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان تاکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و همچنین، نگاهی ویژه به پرورش استعدادهای آینده سازان و بهره مندی از ظرفیت ها و خلاقیت های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایاندن هرچه بهتر فداکاری و ازخودگذشتگی جهادگران عرصه سلامت کشور است.

وی بهداشت فردی و اجتماعی ، فداکاری و ازخودگذشتگی کادر درمانی و چگونگی پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی را از جمله موضوعات محوری این مسابقه دانست و افزود: این فراخوان همزمان با هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست برای مخاطبان گروه های سنی هفت تا 11 سال، 11 تا 14 سال، 15 تا 18 و 19 سال به بالا منتشر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، کیفیت تصویر حداقل 300 دی.

پی.

آی و برخوردار از مفاهیم بصری و قابلیت اندازه گذاری 5*5 سانتیمتر را از شرایط شرکت در مسابقه دانست و تصریح کرد: تکمیل فرم ثبت نام و ذکر مشخصات فردی شرکت کننده شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه طراحی تمبر با محوریت «سپیدبالان»

برگزاری مسابقه طراحی تمبر با محوریت «سپیدبالان»