مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 14:102020-10-07سياسي

بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از پیتام


معاون علمی وفناوری رییس جمهور به همراه برخی از معاونان خود، عصر سه شنبه 15 مهرماه با حضور در شرکت پیتام با این استارتاپ موفق و حوزه کاری آن آشنا شد و گفت و گویی صمیمانه با مدیران آن شرکت داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پیتام ، در ابتدای مراسم، دکتر سورنا ستاری، به بازدید از بخش های مختلف مانند فرآیندها و عملیات، تضمین و کنترل کیفیت، و سرپرستی مرکز تماس پیتام پرداخت و با مجموعه های مختلف این سازمان آشنا شد.

پس از آن علیرضا بیات مدیرعامل پیتام ضمن تقدیر و تشکر از دکتر ستاری و سیاست های حمایتی از استارتاپ های کشور؛ به ارائه گزارشی از فعالیت های پیتام از زمان شروع به فعالیت، از مهرماه سال 97 تا به امروز پرداخت.

طبق گزارش ارائه شده هدف اولیه پیتام حضور 100 نفر کارشناس مرکز تماس در محل شرکت در مدت زمان دوسال بود.

در حال حاضر پیتام با وجود تمام چالش های پیش رو، با بیش از 200 نفر همکار پیتامی در محل شرکت و بیش از 50 نفر کارشناس تماس در خارج از شهر تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

علیرضا بیات همچنین به این نکته اشاره کرد که تمرکز فضای شغلی همواره حول کلان شهر تهران است و این مورد باعث شده قشر کثیری از جوانان تحصیل کرده و مستعد کشور در سایر نقاط از دسترسی به پیشرفت و توسعه شغلی محروم بمانند به همین دلیل هدف اصلی پیتام اشتغال زایی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از پیتام

بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از پیتام