مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 14:302020-10-07اقتصادي

قیمت تلویزیونهای 55 اینچ ال جی


اگر تا به حال در بازار تلویزیون ها جستجوی کوچکی کرده باشید، متوجه شده اید که شهرت و آوازه کدام یک از تلویزیون های موجود در بازار بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام بانه 90، تلویزیون های ال جی در حال حاضر توانسته اند در دل بسیاری از کاربران این محصولات جا خوش کنند و به تبع آن نیز سهم بیشتری از بازار فروش را به خود اختصاص دهند.

البته ال جی برای رسیدن به این هدف تلاش بسیار زیادی داشته است و در این زمینه تکنولوژی های مهم و پرکاربردی را به تلویزیون های خود افزوده است.

یکی از تکنولوژی هایی که ال جی را تا این اندازه به اوج رساند، فناوری OLED است که می توان گفت به تنهایی عامل نیمی از شهرت ال جی است.

اگرچه تلویزیون های نانوسل ال جی نیز در افزایش شهرت تلویزیون سهم غیرقابل انکاری داشتند، اما در حالت کلی می توان گفت به دلیل کیفیت بسیار عالی محصولات ال جی، این شرکت کره ای توانسته جایگاه اول را در جداول رقابت و کیفیت برای خود به ثبت برساند.

قیمت تلویزیون های 55 اینچ LED ال جی همانگونه که پیشتر نیز به آن اشاره شد، تلویزیون های ال جی جزو بهترین تلویزیون های موجود در بازار هستند، اما در میان این تلویزیون ها نیز تنوع زیادی وجود دارد.

در حال حاضر تلویزیون های LED ال جی با کیفیت 4K بیشترین تعداد موجود در بازار را دارند و بیشترین بازدید هم مربوط به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تلویزیونهای 55 اینچ ال جی

قیمت تلویزیونهای 55 اینچ ال جی