مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 17:002020-10-07اجتماعي

امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است


هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی بدانند که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است و قطعاً با هرگونه مزاحمت، عربده کشی و اوباش گری در فضای حقیقی و مجازی قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از تبریز، قاسم رضایی امروز در نشست با فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان آذربایجان شرقی، ضمن عرض خدا قوت به همکاران و ابلاغ سلام گرم فرمانده ناجا و تسلیت اربعین حسینی (ع)، اظهار داشت: در سال‌های گذشته توفیق الهی بود که خدمتگزار زائران حسینی باشیم، اما امسال با توجه به بیماری کرونا این توفیق حاصل نشد؛ دعا می‌کنیم خود امام حسین (ع) عنایت کند تا فرجی حاصل شود از برکات این کنگره عظیم اربعین بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه توفیقات زیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم که باید قدردان آن‌ها باشیم، افزود: یکی از این برکات وجود، ولی فقیه است که پدرانه و مقتدرانه جامعه را هدایت می‌کنند و افتخار داریم که در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم.

وی خطاب به فرماندهان انتظامی استان آذربایجان شرقی، گفت: ناجا با توجه به وظایف قانونی و اختیارات و تاثیراتی که دارد فرماندهی امنیت داخل کشور را عهده دار بوده و موثرترین مولفه در امنیت ملی و روابط بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است

امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است