مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 02:002020-10-07پزشكي

درمان های اورژانسی دندانپزشکی در دوران کرونا متوقف نشود


جراحان دندانپزشکی معتقدند بهداشت دهان و دندان رابطه مستقیمی با سلامت افراد دارد و افرادی که نیازمند درمان های اورژانسی هستند به دلیل ترس از کرونا نباید درمان های خود را به تعویق بیندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازممنوعیت خدمات دندانپزشکی وجود ندارد، توضیح داد: طبق دستورالعمل های بهداشتی صرفاً اقدامات زیبایی و غیرضروری دهان و دندان باید به زمان دیگری موکول شود.

مرتضوی با تاکید بر اینکه درمان های خانگی و مشکلات اورژانسی دهان و دندان می تواند در بسیاری از موارد شرایط برای بیمار و دندانپزشک را پیچیده تر کند، هشدار داد: به طور کلی عفونت دندانی، خونریزی لثه، آبسه و یا عفونت در بافت نرم داخل دهان، درد خود به خود و حساسیت های شدید دندانی (افرادی که به محض استفاده از نوشیدنی سرد و گرم دچار دندان دردهای شدید می شوند) را از جمله درمان های اورژانسی محسوب می شوند و به تعویق انداختن این اعمال جایز نیست.

وی افزود: از طرفی هر چه بیماری مزمن تر شود، درمان ها پیچیده تر و دفعات مراجعه بیمار به دندانپزشک به مراتب بیشتر خواهد شد.

مرتضوی در ادامه با اشاره به اینکه درمان آبسه در دهان در اولین فرصت ضرورت دارد، توصیه کرد: اگر چنانچه تورم هایی و یا خروج چرک از داخل دهان و یا اطراف دندان را مشاهده کردید نیز باید هر چه سریع تر به دندانپزشک مراجعه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان های اورژانسی دندانپزشکی در دوران کرونا متوقف نشود

درمان های اورژانسی دندانپزشکی در دوران کرونا متوقف نشود