مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-08پزشكي

درمان های اورژانسی و غیراورژانسی دندانپزشکی در دوران کرونا


یک متخصص بیماری های دهان، فک و صورت تاکیدکرد: عفونت دندانی، خونریزی لثه، آبسه و یا عفونت در بافت نرم داخل دهان، درد خودبخود و حساسیتهای شدید دندانی( افرادی که به محض استفاده از نوشیدنی سرد و گرم دچار دندان دردهای شدید می شوند) از جمله درمان های اورژانسی .

- یک متخصص بیماری های دهان، فک و صورت تاکیدکرد: عفونت دندانی، خونریزی لثه، آبسه و یا عفونت در بافت نرم داخل دهان، درد خودبخود و حساسیتهای شدید دندانی( افرادی که به محض استفاده از نوشیدنی سرد و گرم دچار دندان دردهای شدید می شوند) از جمله درمان های اورژانسی محسوب می شوند و به تعویق انداختن این اعمال جایز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حامد مرتضوی - با بیان اینکه محدود شدن درمان های دندانپزشکی در دوران همه گیری کرونا به موضوع چالش برانگیزی تبدیل شده است، اظهار کرد: احتمال انتقال ویروس از طریق بزاق دهان افراد مبتلا به کرونا، فاصله فیزیکی محدود دندانپزشک با بیمار و یا آلودگی فضا بعد از ویزیت بیماران مختلف یکی از مهمترین عوامل ترس مردم برای مراجعه به دندانپزشک است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در دوران پاندمی کرونا ممنوعیت ارایه خدمات دندانپزشکی وجود ندارد، توضیح داد: طبق دستورالعمل های بهداشتی صرفا اقدامات زیبایی و غیرضروری دهان و دندان بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان های اورژانسی و غیراورژانسی دندانپزشکی در دوران کرونا

درمان های اورژانسی و غیراورژانسی دندانپزشکی در دوران کرونا