مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-08اجتماعي

زائران رضوی در اربعین حسینی هم پای عقیله بنی هاشم اشک ماتم ریختند


اینجا در مشهدالرضا اگر چه دست مان از ضریح شش گوشه کربلا کوتاه است اما به سوی کربلای ایران راهی می شویم و به نیابت از پیاده روی اربعین در مسیر حرم سلطان توس هم پای عقیله بنی هاشم و کودکان با بغض و اشک قدم برمی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امسال در مسیر حرم سلطان توس هم پای عقیله بنی هاشم و کودکان با بغض و اشک قدم برمی داریم.

نبود هیئات و دسته جات عزاداری هر ساله و فقدان صدای سینه زنان و سنج و دمام و عطر و عود و اسپند به وضوح حس می شود، اما قدم ها آنقدر استوار و مصمم است که چیزی از این شور و شعور نکاسته است.

اربعین حسینی به اعتبار قلم به تصویر می کشد.

همراه با نسیم که به لطف و محبت، زائران حسینی و رضوی را می نوازد، پس از خواندن اذن دخول به حرم وارد می شوم و با خود می اندیشم که آنچه در اینجا جریان دارد خارج از وصف و توصیف است و تنها قلب های عاشقان آن را درک می کنند و تصویر کردن این حال و هوای ملکوتی چه دشوار است.

بخشی از صحن انقلاب نرده کشی شده و دسته های سینه زنی و مداحی به ترتیب وارد می شوند و عرض ارادت خود را بیان کرده و جای خود را به هیئت بعدی می دهند و می روند و دیگر زائران نیز کنجی از حرم را برای راز و نیاز خود برگزیده اند و خلوت ملکوتی شان بس تماشایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران رضوی در اربعین حسینی هم پای عقیله بنی هاشم اشک ماتم ریختند

زائران رضوی در اربعین حسینی هم پای عقیله بنی هاشم اشک ماتم ریختند