مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 16:152020-10-08اجتماعي

اهدای 4000 جلد کتاب به کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهدای این چهار هزار جلد کتاب به کودکان و نوجوانان گفت: 70 عنوان از این کتاب ها شامل50 عنوان کتاب نابینایان و 20 عنوان کتاب آوا به منظور استفاده کودکان و نوجوانان دارای نیاز .

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد اهدای 4000 جلد کتاب به کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهدای این چهار هزار جلد کتاب به کودکان و نوجوانان گفت: 70 عنوان از این کتاب ها شامل50 عنوان کتاب نابینایان و 20 عنوان کتاب آوا به منظور استفاده کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه در اختیار مرکز فراگیر کانون استان قرار گرفت.

کبری اخلاقی نیا از اجرای طرح تامین محتوای یکپارچه مراکز کانون با عنوان تمیم به مناسبت هفته کودک خبر داد و افزود: با اجرای این طرح، 132 عنوان کتاب انتشارات کانون و سایر ناشران معتبر حوزه کودک و نوجوان به مراکز کانون سراسر استان ارسال شد.

وی اظهار کرد: تولید محتوای آموزشی از این کتاب ها نیز توسط مربیان مراکز کانون استان آغاز و آثار ارزشمندی تولید و در فضای مجازی عرضه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 4000 جلد کتاب به کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

اهدای 4000 جلد کتاب به کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد