مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 18:352020-10-08ورزشي

سرپرست باشگاه آلومینیوم: تا زمان انتخاب مدیرعامل اینجا هستم


سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک گفت: به حمایت همه جانبه مسئولین استان در راستای سربلندی باشگاه و تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ برتر نیازمندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، خلیل دارابی در مورد شرایط باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: ضمن تشکر از زحمات آقای محرابی مدیرعامل اسبق باشگاه و آرزوی سلامتی برای او بنا به تصمیمات هیات مدیره محترم باشگاه تا انتخاب قطعی مدیرعامل، سرپرستی باشگاه را عهده دار شدم و تمایلی به ادامه کار در این سِمت را ندارم و تا زمان انتخاب مدیرعامل ، تمام توان خود را برای موفقیت باشگاه به کار خواهم گرفت.

وی افزود: با توجه به زمان باقی مانده نقل و انتقالات و بودجه تخصیص یافته، با تشکیل کمیته نقل و انتقالات توانستیم با سرعت و تلاش شبانه روزی و در مدت چهار روز اکثر بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را جذب کنیم و با توجه به انضباط مالی باشگاه و بودجه تصویب شده توسط هیات مدیره، بدهی های باشگاه را تسویه می کنیم و سیاست باشگاه به گونه ای است که در پایان فصل با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچ گونه تعهد مالی باقی نماند.

دارابی تاکید کرد: با توجه به نیاز تیم و با پیشنهاد و پیگیری های رسول خطیبی سرمربی تیم، هیات مدیره باشگاه با برگزاری اردوی آماده سازی در تبریز موافقت کرد و رسول خطیبی به وعده های خود در نیم فصل دوم لیگ یک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست باشگاه آلومینیوم: تا زمان انتخاب مدیرعامل اینجا هستم

سرپرست باشگاه آلومینیوم: تا زمان انتخاب مدیرعامل اینجا هستم