مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 20:002020-10-08سياسي

نشست مجازی بررسی ابعاد بین المللی اربعین حسینی در گناوه برگزار شد


نشست مجازی «بررسی ابعاد بین المللی اربعین حسینی» به همت دانشگاه پیام نورگناوه با حضور دانشجویان و اساتید این دانشگاه برگزار شد.

- گناوه- نشست مجازی بررسی ابعاد بین المللی اربعین حسینی به همت دانشگاه پیام نورگناوه با حضور دانشجویان و اساتید این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نویسنده و پژوهشگر و سفیر سابق ایران در جمهوری آذربایجان عصر پنج شنبه در این نشست مجازی اظهار داشت: امروز بسیاری از مردم جهان اسلام را به واسطه امام حسین (ع) را پذیرفته و حفظ کرده اند و حجت بسیاری از مسلمانان امروز حسین بن علی (ع) است.

محسن پاک آیین افزود: در کشورهای مسلمان همسایه بعد از فروپاشی شوروی سابق می بینیم که این کشورها به واسطه امام حسین (ع) دین خود را در دوران حکومت کمونیستی حفظ کرده اند.

نویسنده و پژوهشگر سیاسی گفت: در دوره حکومت کمونیستی بر این کشورها یکی از اقدامات کمونیست ها دین زدایی بوده است و هر چیزی که نماد دین باشد را نابود کرده و کتب دینی، قرآن ها را می سوزاندند و علمای دینی از بین می بردند.

پاک آیین بیان کرد: تنها عامل مهمی که باعث شد تا دین در این کشورها باقی بماند مجالسی بود که به طور مخفیانه برای امام حسین (ع) برپا می کردند و در سال دو یا سه بار مخفیانه مجلس می گرفتند و به این شکل دین آنها حفظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجازی بررسی ابعاد بین المللی اربعین حسینی در گناوه برگزار شد

نشست مجازی بررسی ابعاد بین المللی اربعین حسینی در گناوه برگزار شد