مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-09اقتصادي

چه کسانی می توانند از معافیت حقوق ورودی ماشین آلات استفاده کنند؟


واحدهای تولیدی مجاز در صورت تایید نبود مشابه داخلی می توانند از معافیت حقوق ورودی ماشین آلات استفاده کنند و بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در پنج ماهه اول امسال 1424 فقره مجوز برای ماشین آلات و 193 ماشین آلات مستعمل مشمول معافیت گمرکی صادر شده است.

- واحدهای تولیدی مجاز در صورت تایید نبود مشابه داخلی می توانند از معافیت حقوق ورودی ماشین آلات استفاده کنند و بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در پنج ماهه اول امسال 1424 فقره مجوز برای ماشین آلات و 193 ماشین آلات مستعمل مشمول معافیت گمرکی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس ماده 119 قانون امور گمرکی و تفاهم نامه بین گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، واحدهای تولیدی مجاز می توانند در صورت تایید عدم ساخت داخل از معافیت حقوق ورودی ماشین آلات استفاده کرده و در حداقل زمان ممکن ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید خود را از گمرک ترخیص کنند.

البته براساس تعهدی که متقاضی ارائه می کند، باید ماشین آلات و مواد اولیه وارداتی را در محل واحد صنعتی، موضوع پروانه نصب کند.

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت نشان می دهد که در پنج ماهه اول امسال 1424 فقره مجوز برای ماشین آلات و 193 ماشین آلات مستعمل مشمول معافیت گمرکی به ارزش 686 میلیون و 920 دلار و 55 میلیون و 700 دلار صادر شده که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی می توانند از معافیت حقوق ورودی ماشین آلات استفاده کنند؟

چه کسانی می توانند از معافیت حقوق ورودی ماشین آلات استفاده کنند؟