مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-09اقتصادي

پایان نامه ؛ کالایی قابل فروش در بازار سیاه!


نتایج یک پژوهش در حوزه مطالعات فرهنگی نشان داد که گسترش تعداد دانشگاه ها، آیین نامه های نظام ارتقای اساتید، افزایش قابل توجه تعداد دانشجویان، - نتایج یک پژوهش در حوزه مطالعات فرهنگی نشان داد که گسترش تعداد دانشگاه ها، آیین نامه های نظام ارتقای اساتید، افزایش قابل توجه تعداد دانشجویان، قوانین دفاع و آیین نامه های مجلات علمی پژوهشی؛ باعث شدند پایان نامه ها و تولیدات علمی تبدیل به کالا شوند و در بازار سیاه به فروش برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئله پایان نامه نویسی از ابتدای دهه 90 به عنوان یک پدیده نابهنجار مورد توجه قرار گرفته است.

مطالعات مختلفی در خصوص دلایل پایان نامه نویسی و انگیزه های دانشجویان برای برون سپاری و سفارش مقالات و پایان نامه ها انجام شده است.

فراتر از انگیزه ها و دلایل دانشجویان، سیاست گذاری ها در به وجود آمدن پدیده پایان نامه نویسی، اهمیت بیشتری دارند.

به همین خاطر عباس کاظمی و زهرا اصغری؛ پژوهشگران پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی تاثیر سیاست گذاری های چند دهه اخیر را بر این پدیده مورد بررسی قرار دادند.

برای انجام این مطالعه مجموعه رویدادها، سیاست ها، گفتارها و کردارهای فردی و نهادی، نهادهای اجتماعی و موسسات که باعث ظهور پدیده پایان نامه نویسی در کشور شده است مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه ؛ کالایی قابل فروش در بازار سیاه!

پایان نامه ؛ کالایی قابل فروش در بازار سیاه!