مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-09سياسي

انتظار مردم در محل خاکسپاری مرحوم شجریان


مردر پی درگذشت چهره ماندگار موسیقی ایران استاد محمدرضا شجریان، همه اقدامات لازم برای استقبال از پیکر آن مرحوم در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد و انتقال به محل خاکسپاری صورت گرفته است.

- جی پلاس ، استاد محمدرضا شجریان هنرمند برجسته عرصه آواز و موسیقی سنتی ایران پنجشنبه شب گذشته پس از تحمل دوره طولانی بیماری در سن 80 سالگی در بیمارستان جم تهران درگذشت.

ایرنا نوشت: این در حالی است که وضعیت کنونی کلانشهر مشهد و خراسان رضوی از لحاظ شیوع ویروس همه گیر کرونا همچنان قرمز می باشد لذا در پیش گرفتن تمهیدات بهداشتی لازم برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و رو به وخامت رفتن بیشتر وضعیت بحرانی کنونی در هر مراسمی از جمله تشییع و خاکسپاری مرحوم شجریان به شدت ضرورت دارد.

گرچه هنوز جزییات روشنی از سوی مسوولان ذیربط در خراسان رضوی اعلام نشده اما تاکنون مشخص شده پیکر روانشاد شجریان پس از ورود به فرودگاه مشهد، به آرامگاه فردوسی واقع در 25 کیلومتری شمال این شهر منتقل خواهد شد تا در کنار آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و مقبره شاعر معاصر مشهدی "مهدی اخوان ثالث" آرام گیرد.

گفته می شود پیکر مرحوم شجریان به همراه اعضای خانواده آن روانشاد بوسیله یک فروند هواپیمای اختصاصی از فرودگاه مهرآباد تهران در حال حرکت به سمت مشهد و تا پیش ظهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم در محل خاکسپاری مرحوم شجریان

انتظار مردم در محل خاکسپاری مرحوم شجریان