مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-09سياسي

راهکار حل مشکلات کشور در داخل و بهره گیری از جوانان است


امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی از حربه ها دشمن برای به زانو درآوردن ملت ایران است، گفت: راهکار حل مشکلات کشور در داخل و بهره گیری از جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام راشدی نوری در خطبه نماز جمعه این هفته صومعه سرا با اشاره به محرومیت از حضور عاشقان امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی مراسم اربعین امسال در خانه و مساجد و مصلاها برگزار شد که نشان دهنده ارادت قبلی ایرانیان به اهل بیت است.

راشد نوری با اشاره به در پیش بودن سالروز تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون، افزود: پیمان کاپیتولاسیون، سند بردگی و ذلت ملت مسلمان ایران در برابر آمریکا، بود که امام راحل در برابر این مصوبه استعماری ایستاد و رأی مجلس شاهی را غیر قانونی و مخالف با اسلام و قرآن و عزت مسلمانان اعلام کرد و آن را بی ارزش عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنی 41 ساله آمریکا و استکبار جهانی به دلیل این است که ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذلت نمی پذیرد، تصریح کرد: به همین واسطه در تمام این سال ها شاهد توطئه، فتنه و دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی بودیم.

امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی ملت ایران رمز پیروزی نظام و انقلاب در برابر دشمنان است، تصریح کرد: قطعاً اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار حل مشکلات کشور در داخل و بهره گیری از جوانان است

راهکار حل مشکلات کشور در داخل و بهره گیری از جوانان است