مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-09پزشكي

هجوم کرونا به مرکز نگهداری سالمندان نیشابور


فرماندار نیشابور از ابتلاء جمع کثیری از سالمندان و کارکنان مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان به کرونا، خبر داد.

- علیرضا قامتی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به همزمانی پیک کرونا با فصل شیوع آنفلوآنزا در اواخر هفته گذشته گزارش هایی مبنی بر ابتلاء افرادی به سرماخوردگی در مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان علی ابن ابیطالب نیشابور به مراکز درمانی نیشابور اعلام شد که بلافاصله همکاران مراکز بهداشت به این مرکز رفته و تست کرونا از بیماران گرفته شد.

وی اظهار کرد: از روز چهارشنبه تا کنون تمامی کارکنان و سالمندان مرکز مورد ارزیابی قرار گرفته و آزمایش های لازم انجام شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تست کرونای 80 درصد از کارکنان و سالمندان این مرکز مثبت اعلام شد که 12 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند و بقیه مبتلایان نیز در خود مرکز و تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه هیئت امنای خیریه قرنطینه شده و کاملا تحت مراقبت های بهداشتی هستند.

فرماندار نیشابور خاطر نشان کرد: وضعیت شهرستان نیشابور به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا همچنان قرمز و شیب تعداد بستری ها و فوتی ها روز به روز، رو به افزایش است.

گفتنی است مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری سالمندان حضرت علی ابن ابیطالب یک مرکز نگهداری سالمندان در شهرستان نیشابور است و در کیلومتر 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم کرونا به مرکز نگهداری سالمندان نیشابور

هجوم کرونا به مرکز نگهداری سالمندان نیشابور