مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-10اقتصادي

میز خدمت مسؤولان کهگیلویه به روستاها رسید+فیلم و عکس


  سید خداداد اجتهادی با اشاره به نقش عشایر در تولید و رونق اقتصاد می گوید عشایر بخش دیشموک به خاطر شرایط جغرافیایی و صعی العبور بودن مسیرهای دسترسی در کوچ متحمل زحمات زیادی می شوند زیرساخت ها مشکل دارند جاده های عشایری عمدتا یا مالرو هستند یا درجه سه و چهار که با کوچکترین باراندگی دچار خسارت سنگین می شوند.

رییس امور عشایر کهگیلویه افزود: یکهزار و 500 خانوار عشایری در دیشموک داریم و یکهزار و 200 خانوار دیگر که در سامانه ثبت نشده بود ساماندهی خواهد شد.

  اجتهادی با اشاره به خدمات رسانی به جامعه عشایری دیشموک تصریح کرد:کار بازگشایی جاده ها در طول سال توسط دو دستگاه لودر انجام می شود در برخی مواقع که نیاز بیشتر است از راهداری و یا قرارداد پیمانی و اجاره ماشین آلات کمک می گیریم.

وی در خصوص احداث جاده عشایری درغک به کوه سیاه گفت: این جاده آرزوی دیرینه عشایر بود سال ها برای احداث آن چشم انتظار بودند از منابع طبیعی که همکاری کرد قدردانی می کنم.

اجتهادی با بیان اینکه عملیات بازگشایی از سال گذشته شروع شد، افزود: شش کیلومتر تاکنون بازگشایی شده و قرار است مابقی مسیر تا قبل زا بارندگی ها تکمیل شود.

  این مسؤول با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای کار یک مییلارد تومان برآورد می شد، گفت: اما تلاش کردیم این پروژه جهادی و با کار مشارکتی و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت مسؤولان کهگیلویه به روستاها رسید+فیلم و عکس

میز خدمت مسؤولان کهگیلویه به روستاها رسید+فیلم و عکس