موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-10فرهنگي

اظهارات صریح یک هنرمند درباره شرایط اقتصادی


میکاییل شهرستانی با انتقاد از تعطیلی دوباره سینماها و تئاترها نسبت به تنگناهای اقتصادی مردم هشدار و تاکید کرد که شکم گرسنه دین و ایمان نمی شناسد.

  - این هنرمند، نمایش لبخند باشکوه آقای گیل نوشته اکبر رادی را با گروهی از هنرجویان جوانش برای اجرا در تماشاخانه سنگلج آماده کرده بود اما درست شب پیش از اجرا، تئاتر و سینما برای دومین بار تعطیل شد و این گروه نیز همچون دیگر گروه های نمایشی، از اجرا بازماندند.

او که در تعطیلی گذشته هم نمایش دیگری با نام اگوست در اوسیج کانتی را بر صحنه داشت، در گفتگو با ایسنا با ابراز تاسف از اینکه گویی هنر فرزندی است نامشروع، از آینده سینما و تئاتر ابراز نگرانی جدی کرد.

شهرستانی در آغاز این گفتگو متذکر شد: به جد می گویم تئاتر و سینما و اصولا هنر گویی طفلی است نامشروع.

انگار تعبیر سیاست گذاران کلان ما این است که یک عنصر غیر ضروری است و اگر نباشد، به جایی برنمی خورد.

او با ابراز تاسف از اینکه با سینما و تئاتر به شکل یک حرفه برخورد نمی شود، افزود: این وضعیت در حالی است که بسیاری از فعالان این دو حرفه، از سفره تئاتر و سینما ارتزاق و خانواده خود را اداره می کنند و کار دیگری ندارند.

اگر این گونه نبود، خانه تئاتر و سینمایی تشکیل نمی شد تا منافع این افراد را تامین و نیازهایشان را برطرف کند و گوش شنوایی باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات صریح یک هنرمند درباره شرایط اقتصادی

اظهارات صریح یک هنرمند درباره شرایط اقتصادی