مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-10اجتماعي

جای فرزندتان در کلاس مجازی شرکت نکنید!/ والدین و پدیده جدیدی به نام آموزش مجازی


همانطور که در سال های قبل آموزش حضوری در مدرسه قواعد خودش را داشت؛ آموزش غیرحضوری و مجازی نیز دارای نکات و قواعدی ست که برای بهره وری بیشتر بهتر است پدرومادرها آن را رعایت کنند.

- گروه خانواده؛ عطیه همتی: از ابتدای اسفند سال گذشته که مدارس و آموزش های حضوری تعطیل شدند و جای خود را به آموزش های غیرحضوری و مجازی از طریق نرم افزارهای مختلف دادند؛ پدر و مادرها و معلمان همواره دغدغه این را داشتند که آیا آموزش های مجازی نیز مانند آموزش های حضوری می توانند موفق باشند؟ آموزش مجازی در ابتدا خانواده ها و معلمان را با چالش های خاصی روبرو کرد و بسیاری از معلمان و حتی خانواده ها مجبور شدند از روش های سنتی فاصله بگیرند و خودشان را به ابزارهای جدید مجهز کنند.

ولی همچنان گله بسیاری از والدین و معلمان این است که هنوز عده ای این شیوه را جدی نمی گیرند.

در چندماه اخیر کارشناسان آموزشی در همه جای دنیا همه تلاششان را کردند به معلم ها و خانواده ها کمک کنند تا در دوران قرنطینه و کرونا نیز بهره وری دانش آموزان را بالا ببرند و آنها را با سبک تازه آموزشی بهتر تطبیق بدهند از این رو یکسری شیوه ها و راه حل هایی و حتی ضوابطی به خانواده ها پیشنهاد دادند تا آنها به خوبی بتوانند نقش شان را در دوران آموزش مجازی به خوبی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای فرزندتان در کلاس مجازی شرکت نکنید!/ والدین و پدیده جدیدی به نام آموزش مجازی

جای فرزندتان در کلاس مجازی شرکت نکنید!/ والدین و پدیده جدیدی به نام آموزش مجازی