مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-10دانش

فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبین و اساتید ، - طبق اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، مصاحبه دکتری سال 99 این دانشگاه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبین و اساتید ، مصاحبه دکتری سال 99 این دانشگاه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

داوطلبین از طریق سامانه تعبیه شده به همین منظور با گروه مصاحبه کننده به صورت مجازی در اتاق مصاحبه حاضر شده و مصاحبه انجام می شود.

اساتید دانشگاه آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون هیچ تماسی و با حداکثر 4 نفر در هر گروه مصاحبه، اقدام به برگزاری مصاحبه می کنند.

به منظور حفظ سلامت اساتید و کم کردن حداقل رفت و آمد، تمام اساتید مصاحبه کننده ازدانشگاه های استان تهران انتخاب شده اند و در روز های مشخص شده در واحد دانشگاهی و در محل در نظر گرفته شده جهت برگزاری مصاحبه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اقدام به مصاحبه داوطلبان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی آغاز شد

فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی آغاز شد