مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-10پزشكي

مشکل اکسیژن رسانی به بیماران کرونا/تخت خالی نداریم


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با بحرانی خواندن وضعیت کرونا در تهران، گفت: به ندرت تخت خالی در بیمارستان ها پیدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر تهران، افزود: تقریباً تخت های بیمارستانی، خصوصاً تخت های مراقبت های ویژه در اختیار بیماران کرونایی است و به ندرت در بیمارستانی تخت خالی پیدا می شود.

وی از افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت های ویژه خبر داد و اظهار کرد: تخت آی سی یو در بیمارستان قابل اضافه شدن نیست و متأسفانه روز به روز با افزایش بیماران و بار مراجعان روبرو هستیم.

هاشمیان افزود: تخت های مراقبت از بیماران بدحال و بیمارانی که به مراقبت های ویژه نیازمندند در بیمارستان های تهران رو به تکمیل است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره افزایش میزان مرگ و میرها بر اثر ابتلاء به، با افزایش میزان فوتی ها نیز روبرو شده ایم.

هاشمیان، بی توجهی به توصیه های بهداشتی، عدم رعایت فاصله اجتماعی و تراکم بالای شهر تهران را از جمله مهمترین علل شیوع کرونا دانست و افزود: با توجه به اینکه مردم بیشتر از گذشته از ماسک استفاده می کنند ولی رعایت نکردن فاصله اجتماعی به شیوع بیشتر اپیدمی کووید 19 دامن زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اکسیژن رسانی به بیماران کرونا/تخت خالی نداریم

مشکل اکسیژن رسانی به بیماران کرونا/تخت خالی نداریم