مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-10دانش

«مرکز نوآوری کربن» در دانشگاه گلستان راه اندازی شود


رییس دانشگاه گلستان از معاون علمی و فناوری رییس جمهور خواستار راه اندازی مرکز «نوآوری کربن» در این دانشگاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، فرهاد یغمایی عصر امروز در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان گلستان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: تولید روغن ترانسفورماتور سنگین جزو دستاوردهای دانشگاه است که تولید داخلی ندارد و ما موفق به راه اندازی این تکنولوژی شدیم.

* 4 هزار و 300 دانشجو در 80 رشته تحصیل می کنند وی با اشاره به وجود 160 عضو هیئت علمی در دانشگاه گلستان تصریح کرد: 4 هزار و 300 دانشجو در 80 رشته تحصیل می کنند چهار دانشکده علوم، علوم انسانی و دو دانشکده فنی و مهندسی در شهرهای گرگان و علی آبادکتول داریم.

رییس دانشگاه گلستان افزود: این دانشگاه در مساحت 60 هکتار در مجاورت شهر سرخنکلاته در حال اجراست، دانشکده علوم این دانشگاه در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

یغمایی بیان کرد: با تفاهم نامه بین وزارت علوم، پارک علم و فناوری و دانشگاه گلستان زمین 10 هکتار در اختیار پارک علم و فناوری قرار می گیرد.

وی افزود: این دانشگاه با ارائه رشته های علوم، هنر، معماری، انسانی و فنی و مهندسی و همجواری با پارک علم و فناوری می تواند اکوسیستم تولید فناورانه را تقویت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرکز نوآوری کربن» در دانشگاه گلستان راه اندازی شود

«مرکز نوآوری کربن» در دانشگاه گلستان راه اندازی شود