مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-10پزشكي

کاهش آسیب های اجتماعی با تماس مرکز کنترل و هدایت 1480


سامانه 1480 بهزیستی توانسته خدمات مشاوره و راهنمایی به جهت کنترل و کاهش طلاق، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، درمان اعتیاد، خدمات پیشگیری از معلولیت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سلامتی یک مسئله چندبعدی است.

امروزه کارشناسان علاوه بر بعد جسمی، بعد روانی، اجتماعی و جنبه معنوی را هم در سلامت در نظر می گیرند و باید توجه داشت که ابعاد مختلف سلامتی و بیماری بر یکدیگر اثر کرده و تحت تأثیر یکدیگر قرار دارند.

مشکلات جسمی بر روان فرد، مشکلات روانی بر جسم او، هردوی آن ها بر جامعه و اختلالات موجود در جامعه بر سلامتی اثر می گذارند لذا اقدامات انجام شده برای ارتقای سلامت روان باید به تمام جوانب سلامت فردی جسمی روانی و معنوی و سلامت کلی جامعه توجه داشته باشد.

علوم پزشکی، آموزش وپرورش، ورزش و جوانان، هلال احمر، دانشگاه، کمیته امداد و نیروی انتظامی در کنار بهزیستی متولی سلامت روان در جامعه کنونی به حساب می آیند.

 18 لغایت 24 مهرماه امسال به عنوان هفته سلامت روان نام گذاری و سازمان جهانی بهداشت شعار سلامت روان برای همه، سرمایه گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر برای همه و همه جا را به منظور برنامه ریزی و سیاست گذاری های عمومی برگزیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی با تماس مرکز کنترل و هدایت 1480

کاهش آسیب های اجتماعی با تماس مرکز کنترل و هدایت 1480